
بسیاری از کاربران ممکن است سوالات بسیاری در مورد این سایت و چگونگی کار با سایت برایشان پیش بیاد که ما در اینجا به عمده سوال هایی که کاربران از ما داشتند همراه با پاسخ برای شما عزیزان قرارداده ایم.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “جزییات حساب ” به صفحه اطلاعات کابری منتقل میشوید که در این بخش امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
چگونه به اطلاعات خرید ها و دانلود های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
برای دسترسی به اطلاعات خرید و دانلود های های قبلی خود ، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ” دانلود ” کلیک کنید ، کلیه خرید ها و دانلود های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می نمایید.
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، فایل مورد نظر را دریافت می کنم؟
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های سایت ما می باشد و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار سایت ما رسمیت می بخشد .
نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی سایت اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک فایل را به سبد خرید اضافه کنید اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا درهنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
روش های دریافت فایل چگونه است ؟