بسیاری از کاربران گرامی ممکن است سوالات بسیاری در مورد این سایت و چگونگی کار با سایت برایشان پیش بیاد که ما در اینجا به عمده سوال هایی که کاربران از ما داشتند همراه با پاسخ برای شما عزیزان قرارداده ایم.

 ۱- پس از خرید از سایت شما فایل پاور دریافتی در برنامه نمایش پاورپوینت سیستم خودم خالی نشان می دهد علت چیست؟

 پاسخ:

تمامی پاورپوینت های درج شده در سایت با استفاده از آخرین ورژن برنامه پاورپوینت ( ورژن ۲۰۱۹) تهیه می شود لذا درصورتی که برنامه نمایش پاورپوینت شما کمتر از ورژن ذکر شده باشد نمایش فایل پاور شما با خطا همراه خواهد بود و طبعا در برنامه ارایه پاور صفحه بدون اسلاید خواهد بود لذا می بایست حتما از برنامه نمایش اسلاید پاور ورژن ۲۰۱۹ استفاده کنید چرا که علاوه بر عدم نمایش اسلاید ها بسیاری از امکانات جدیدی که از آن برای تهیه پاور استفاده شده است در ورژن های پایین تر غیر قابل نمایش خواهند بود.

۲- چرا پس از دریافت فایل و باز شدن امکان ویرایش برای پاور وجود ندارد؟

 پاسخ:

کاربر گرامی به این موضوع حتما توجه کنید کلیه پاورهای سایت قابل ویرایش هستند اما با توجه به اینکه با نرم افزار پاورپوینت ورژن ۲۰۱۹ تهیه شده است لذا فرمت کلیه فایل ها به صورت ( pptx) خواهد بود در نتیجه چنانچه شما از برنامه نمایش پاورپوینت با ورژن پایین تر استفاده می کنید در حین نمایش اسلاید پاور با خطای نمایش  و یا در بالای اولین اسلاید پاور ، خط زرد رنگ با آیکونی که روی آن نوشته ای با این عنوان ( Enabling Edit ) روبرو می شوید که با کلیک بر روی این آیکون امکان ویرایش برای شما فعال خواهد شد.

۳- من پس از تکمیل خرید و دریافت فایل پاور هنگام بازگشایی فایل با پنجره ورود رمز مواجه می شوم اما رمز فایل را نمی دانم از کجا دریافت کنم ؟

 پاسخ:

رمز کلیه پاور های سایت  enviroscience.ir  می باشد حتما در وارد کردن رمز دقت کنید و اصلا کپی و سپس پیست نکنید. ضمن اینکه درصورت مواجهه با هرگونه اشکال غیر از این مورد که امکان بازگشایی پاور به نحوی از انحاء برای شما ممکن نبود به شماره ای که در سایت درج شده است کافیست فقط پیام ارسال کنید تا در زمان کوتاه اقدام شود.

۴-  آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

 پاسخ:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن آدرس الکترونیکی و کلمه عبور مربوط به خود ، وارد حساب کاربری تان شوید، سپس با کلیک روی گزینه “جزییات حساب ” به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان “ویرایش اطلاعات” برای شما وجود دارد.

 ۵- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ارسال نمی شود.؟

 پاسخ:

قبل از هر چیز لازم است به این نکته توجه کنید که دریافت ایمیل از وب سایت با توجه به سروری که این وب سایت بر روی آن فعالیت می کند ممکن است کمی طول بکشد(معمولا حداکثر ۱۰ دقیقه)  اما در هر صورت پس از این مدت در صورتی که ایملی را مشاهده نکردید ،ایمیل‌های اسپم(spam)  یا همان هرزنامه خود را چک کنید. بطور کلی شرکت گوگل با توجه به استفاده از الگوریتم های سختگیرانه که برای حفظ ایمنی اطلاعات کاربران استفاده می کند گاهی ایمیل‌های ارسال شده به حساب کاربران gmail  که از وب سایت هایی که مبداء آی پی آنها کشور های تحت تحریم است به تشخیص ربات های هوشمند خود ایمیل های ارسالی را spam یا هرز نامه می کند و لذا به این سبب کاربران متوجه ایمیل های ارسالی نمی شوند برای این ، نیاز است تا کاربران صندوق اسپم خود را هم بررسی کنند.

۶- چگونه به اطلاعات خرید ها و دانلود های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟ 

 پاسخ:

برای دسترسی به اطلاعات خرید و دانلود های های قبلی خود ، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ” دانلود ” کلیک کنید ، کلیه خرید ها و دانلود های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می نمایید.

 

۷-  به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، فایل مورد نظر را دریافت می کنم؟

 پاسخ:

جلب اعتماد مصرف کنندگان و کاربران عزیز از اولویت های سایت ما می باشد بدین منظور دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار سایت ما رسمیت می بخشد .

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی سایت اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت ، از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

۸-  آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

 پاسخ:

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید فایل مورد نظر خودتان را به سبد خرید اضافه کنید اما برای انجام مراحل ثبت سفارش ، خرید و در نهایت دریافت فایل باید یک حساب کاربری برای خود بسازید و درهنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

۹- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

 پاسخ:

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت و خرید نمایید. البته به این نکته هم توجه کنید که گاهی خطاهایی در هنگام خرید برای شما پیش بیاید که معمولا این خطاها خارج از فعالیت سایت بوده و ناشی از سرور های انجام دهنده تراکنش های بانکی می باشد ولی در هر حال هر زمان شما با اشکال مستمر در انجام فرایند بانکی مواجه شدید می توانید سریعا موضوعتان را به شماره تلفن درج شده در سایت پیامک کنید(( لطفا توجه کنید فقط پیامک)) ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.

 

۱۰-  روش های دریافت فایل چگونه است ؟

 پاسخ:

پس از ثبت سفارش و خرید فایل لینک دانلود پس از پرداخت وجه برای شما فعال می شود بدیهیست پس از طی مراحل خرید، لینک دریافت فایل برای شما فعال می شود ضمن اینکه فاکتورخرید نیز به ایمیل شما ارسال می شود.