شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت علمی تخصصی علوم محیط زیست

۱- درباره وبسایت

۱-۱ به وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که از میان تعداد متنوعی از فایل ها/ داده های علمی که برای فروش از طریق وبسایت فهرست ‌بندی شده‌اند به جستجو استفاده و خرید بپردازید. وبسایت این خدمات را به وسیله اعطای دسترسی شما به محتوای وبسایت فراهم می‌کند

۲-۱  محتوی علمی این وبسایت به وسیله تیم کارشناسی متخصص و با تجربه و دارای دانش علمی در حوزه علوم پایه ، علوم کشاورزی وعلوم محیط زیست مدیریت می‌شود و در هر کجا که از اصطلاح ما استفاده شده است منظور کارشناسان این سایت است. دسترسی و استفاده از وبسایت و هر نوع خدمات دانلودی ارایه شده به وسیله تیم کارشناس این سایت فراهم می‌شود. از شما خواهشمندیم که ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات دانلودی یا خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که نباید از وبسایت و خدمات آن استفاده نمایید. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف نمایید.

۳-۱ ( سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست) (اینویروساینس دات آی آر) این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به روزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این وب سایت شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد بروزرسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. به هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده می‌شود.

لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

enviroscienceir@gmail.com

info@enviroscience.ir

۲- پذیرش شرایط

شما با ادامه استفاده از وبسایت و خدمات آن نشان می‌دهید که شرایط و ضوابط را پذیرفته‌اید. هم‌چنین شما با کلیک کردن بر روی کادر خرید فایل های این وب سایت و تیک زدن کادر ضوابط ، موافقت خود را با تمام ضوابط و قوانین وب سایت اعلام می‌نمایید.

 ۳- ثبت نام برای استفاده از وبسایت علمی تخصصی علوم محیط زیست(اینویروساینس دات آی آر)

 ۱-۳ نخستین گام، لازم است که به عنوان کاربر در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در سایت می توانید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید نظیر:

–  نام و نام خانوادگی

–  آدرس ایمیل

–  شماره تلفن

– آدرس سکونت

– شماره تلفن همراه

۲-۳ شما متعهد می‌شوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به این وب سایت می‌دهید، دقیق، جدید و صحیح باشد.

۳-۳ زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو وبسایت محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا می‌شود.

۴-۳ شما در شرایط زیر مجاز به استفاده از وبسایت و پذیرش ضوابط نیستید:

– افرادی که مطابق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران و یا کشورهای دیگر از جمله کشورهایی که در آن ساکن هستید بدلایل تخلفات مجازی ویا سوء استفاده از محتوی سایت ها و یا نشر نادرست اطلاعات و عدم رعایت قانون کپی رایت از خدمات وبسایت هایی که از آن استفاده میکنید، از دریافت خدمات منع شده باشید.

۵-۳ اطلاعات شخصی شما در وبسایت ما به وسیله سیاست‌های حریم خصوصی مدیریت می‌شود. سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست(اینویروساینس دات آی آر) این تعهد شرعی و قانونی را می دهد تا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران از ارایه و نشر هرگونه اطلاعات و داده های شخصی که در این وب سایت ثبت شده باشد به سایر مراجع و افراد خود داری نماید لیکن در صورت درخواست مراجع قانونی ( قوه قضاییه و پلیس فتا ) با مجوزات مربوطه اقدام می نماید.

۴- تعهدات کاربران

۱-۴ شما به عنوان عضو وبسایت می‌پذیرید که از موارد زیر پیروی کنید:

– استفاده شما از وبسایت علمی تخصصی محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده در وبسایت و یا هر قانون، مقررات و یا قوانین قابل قبول یا دستورالعملهای قانونی که در حوزههای مربوطه ممنوع نشده باشد.

– شما مسئولیت حفاظت از محرمانگی رمز و یا آدرس ایمیل خود را دارید. استفاده از گذرواژه شما توسط هر شخصی دیگر ممکن است منجر به لغو سریع دسترسی شما شود.

– هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع است. شما می پذیرید که بلافاصله این وب سایت را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود یا هر گونه نقص امنیتی که از آن آگاه شده اید مطلع سازید.

– دسترسی و استفاده از این وبسایت محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط این وب سایت فراهم می کند.

– شما متعهد میشوید که بدون اجازه کتبی از ما، اقدام به کپی کردن و یا ارایه محصولات و خدمات وبسایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) به اشخاص ثالث نمی نمایید.

– شما متعهد میشوید که وظیفه بروزرسانی کردن اطلاعات شخصی در سایت را به عهده بگیرید و این وبسایت هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

 ۲-۴ استفاده از وبسایت و مطاب آن در موارد زیر غیر مجاز و ممنوع است:

–  برای اهداف غیر قانونی

–  برای مجبور کردن دیگران به جهت مشارکت در امور غیر قانونی

–  برای نقض مقررات داخلی و بین المللی

–  برای نقض حقوق مالکیت فکری وبسایت و حقوق مالکیت فکری دیگران

–  برای تبعیض، سواستفاده، آسیب وارد کردن و توهین براساس جنسیت، گرایش جنسی، مذهب، قومیت، نژاد، سن، منشا ملی یا ناتوانی جسمی

–  برای ارسال اطلاعات نادرست یا گمراه کننده

–  برای آپلود یا انتقال ویروسها و یا هر نوع دیگر از کدهای مخرب که بر عملکرد خدمات این وب سایت، وبسایتهای دیگر و یا اینترنت تاثیر میگذارد.

–  برای جمع آوری یا ردیابی اطلاعات شخصی دیگران و استفاده غیر مجاز از آن

–  برای هر هدف ناخوشایند یا غیر اخلاقی

–  برای دخالت در سرویسهای امنیتی

این حق برای ما محفوظ است که به دسترسی و استفاده شخص برای این قبیل موارد پایان دهیم.

۵-  خرید محصولات و ضوابط بازگشت

۱-۵ برای استفاده از خدمات دانلود وبسایت باید هزینه خرید تعیین شده در وبسایت برای محصول مورد نظر را بپردازید.

۲-۵ پرداخت هزینه خرید می تواند از طریق یکی از ارائه دهندگان درگاه‌های پرداخت تایید شده و یا از طریق اعلام شماره حساب /کارت در وبسایت صورت بگیرد.

شما تضمین می کنید که برای استفاده از خدمات وبسایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیت‌های ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاه‌های پرداخت ایجاد می‌شوند، می‌پذیرید.

۳-۵ بعد از پرداخت و اعلام تایید خرید به وسیله این وبسایت شما تاییدیه‌ای دریافت خواهید کرد که نشان دهنده این است که پرداخت شما توسط وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) دریافت شده است و ممکن است مدیریت سایت جزئیات خرید را برای استفاده در آینده ضبط کند.

۴-۵ وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) هیچگونه بازپرداختی برای بازگرداندن هزینه های خرید محصولات دانلودی که قبلا توسط کاربران مورد خرید و پرداخت قرار گرفته شده باشد نخواهد داشت و کاربر موظف است با آگاهی و مطالعه کامل از محتوی فایل دانلودی درج شده در سایت نسبت به خرید اقدام نماید هرگونه پرداخت توسط کاربر برای هریک از محصولات دانلودی به عنوان قبول و آگاهی کامل کاربر از محتوی محصولات دانلودی وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) می باشد.

۶- ضمانتنامه

۱-۶ محصولات دانلودی وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) با تضمین‌هایی که مطابق قوانین حمایت از مصرف کننده این کشور است، ارائه می‌شود. شما حق دارید که جایگزینی برای خرابی لینک محصول دانلودی داشته باشید.

۲-۶ شما می‌توانید تحت این ماده ادعای ضمانت را در مورد محصولات دانلودی که مشکل دریافت لینک دارند، از تاریخ خرید شروع  به مدت ۷۲ ساعت مطرح کنید.

۳-۶ برای بهره مندی از خدمات ادعای ضمانت در طول دوره ضمانت، شما بایستی مدارک خرید خود را که تاریخ خرید محصولات و نام محصول دانلودی ،توضیحات مربوط به محصول و قیمت پرداخت شده برای محصول را با اعلان کتبی به ایمیل پشتیبان این وب سایت و یا از طریق شماره تماسی که در قسمت تماس با ما ارایه شده است ارسال نمایید.

۷- کپی رایت و مالکیت معنوی

۱-۷ وبسایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر)، خدمات و تمامی محصولات مرتبط با این وب سایت موضوع کپی رایت هستند. مطالب و موضوعات وبسایت ( از جمله نوشته ها، عکس ها ویدیوها لوگوها و هرگونه فایل دانلودی) ذیل قانون این کشور تحت حمایت کپی رایت قرار می‌گیرند.

۷-۲ این وب سایت تمامی حقوق و منافع مرتبط با وبسایت خود را به شرح ذیل حفظ می‌کند:

– نام کسب و کار، نام تجاری، نام و آدرس سایت، علامت تجاری، طرح سایت ، ثبت اختراع و کپی رایت وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر)

-حق استفاده از نام کسب و کار، نام تجاری، طرح تجاری، علامت تجاری و …

۷-۳ شما بدون اجازه کتبی این وب سایت و اجازه هر صاحب حق دیگری که در این وبسایت مطالب آن درج می گردد مجاز به انجام موارد زیر نیستید: پخش، انتشار مجدد فایل، آپلود کردن فایل، انتقال فایل، ارسال، توزیع، نمایش یا پخش فایل در عموم و یا در وب سایت های دیگر.

این ممنوعیت به موارد موجود در وبسایت که آزادانه برای استفاده مجدد در دسترس هستند یا در حوزه عمومی هستند، گسترش نمی‌یابد

۸ حریم خصوصی

۸-۱ وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) حریم خصوصی شما را موضوعی جدی تلقی می‌کند و هر گونه اطلاعاتی که از طریق استفاده شما از برنامه و یا خدمات ارائه شده است، به سیاست حفظ حریم خصوصی این وب سایت مربوط می‌شود که در برنامه موجود است.

۹ سلب مسئولیت عمومی

۹-۱ این وب سایت هیچ گونه ضوابط، ضمانت، نمایندگی‌ها یا شرایطی را در رابطه با سایر محصولات به غیر از موارد مطابق با این شرایط و ضوابط ایجاد نمی‌کند.

۹-۲ این وب سایت هر گونه تلاش برای اطمینان از اینکه محصول دقیقا در وبسایت نشان داده می‌شود، به کار می‌گیرد.

این وب سایت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که تا جایی که مقدور است تصویر ومشخصات محصولات دانلودی را دقیق نشان دهد ولی نمی‌تواند دقیق بودن صفحه نمایش سیستم شما را تضمین کند و در صورت مغایرت مسئولیتی به عهده ما نیست.

هم‌چنین ما تضمین نمی‌کنیم که موضوع محصولات، خدمات و اطلاعات این وب سایت دقیقا مطابق انتطارات شما باشد.

۹-۳ هیچ چیز در این شرایط و ضوابط محدود نمی‌شود مگر آن که به موجب قانون ممنوع و محدود شده باشد.

۹-۴ با توجه به این بند و تا حدی که توسط قانون مجاز است:

– تمام شرایط، تضمین ها، ضمانت نامه ها، نمایندگیها یا شرایطی که به طور واضح در این شرایط بیان نشده اند، حذف می شوند.

– این وب سایت مسئولیتی در قبال موارد زیر نخواهد داشت:

۱) هر گونه خسارت یا آسیب مگر این که این زیان یا آسیب قابل پیش‌بینی باشد و یا در نتیجه ناتوانی این وب سایت در حمایت از مصرف کننده رخ داده باشد

۲) از دست رفتن سود یا فرصت یا آسیب به حسن نیت که ناشی از یا در ارتباط با خدمات وبسایت یا این ضوابط و شرایط است ( از جمله به علت عدم امکان استفاده از خدمات یا عرضه دیرین خدمات خرید)

۹-۵ ریسک‌ها و خطرات استفاده از وبسایت، خدمات و هر یک از محصولات دانلودی این سایت ( به همراه خدمات تحویل) به عهده خود شخص است. همه چیز در وبسایت، خدمات و محصولات این سایت، بر اساس “همانطور که هست” و “به صورت موجود” ارائه می‌شود.

۶-۹ قیمت محصولات و خدمات بدون اطلاع رسانی قبلی می‌تواند تغییر کند و در این مورد وبسایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.

 ۷-۹ امکان تغییر یا قطع سرویس در هر زمانی بدون اطلاع رسانی قبلی امکان پذیر است و در این مورد وبسایت مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.

وب سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) این حق را دارد که فروش محصولات یا خدمات را به هر کس یا منطقه خاص جغرافیایی محدود کند و این حق را ممکن است براساس ملاحظات موردی انجام دهد و در این مورد مسئولیتی نخواهد داشت.

 ۸-۹ این وب سایت تضمین و تایید نمی‌کند که استفاده شما از خدمات وبسایت بدون وقفه، به موقع، امن و بدون خطا باشد و در این مورد مسئولیتی به عهده این وب سایت نمی باشد.

 ۹-۹ پایگاه علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) تضمین نمی‌کند که نتایجی که ممکن است از استفاده از وبسایت و خدمات آن به دست بیاید، دقیق و قابل اعتماد است. شما نیز می‌پذیرید که گاهی اوقات این وب سایت می‌تواند خدمات را برای مدت زمان مشخصی تعویض کند یا سرویس را در هر زمان بدون اطلاع قبلی به شما ، لغو کند.

۱۰-۹ ممکن است اطلاعاتی در وبسایت و یا در خدمات وجود داشته باشد که همراه با خطاها و اشتباهاتی باشد و یا اینکه اشکالاتی مرتبط یا توضیحات محصولات و یا در قسمت درخواست‌ها وجود داشته باشد. این حق برای این وب سایت محفوظ است که این اشتباهات و اشکالات را برطرف کرده و این موارد را تغییر داده و بروزرسانی کند و حتی ممکن است درخواستی را به جهت وجود این اشکالات بدون اطلاع قبلی رد کند و از این جهت مسئولیتی متوجه این وب سایت نیست. 

این اطلاعات و به بروزرسانی‌ها را هر جا که نیاز باشد، مطابق با قانون انجام می‌دهیم.

۱۰ – محدودیت مسئولیت

۱-۱۰  مسئولیت کل این وب سایت ناشی از، یا در ارتباط با خدمات یا این شرایط و ضوابط است.

 ۲-۱۰  مدیریت این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی برای هر محتوایی که در وبسایت قرار می گیرد یا در ارتباط با خدمات است، ندارد، اعم از اینکه توسط کاربران وب سایت، توسط اشخاص ثالث یا توسط هر یک از کسانی که خدمات به آن‌ها  ارائه شده است، ایجاد یا ارسال شده باشد.

 ۳-۱۰ لینک‌های ثالث موجود در این وبسایت ممکن است مستقیما شما را به سایت‌هایی هدایت کند که به این وب سایت وابسته نیستند. ما این سایت‌ها را تضمین نمی‌کنیم و هیچ مسئولیتی در قبال این سایت‌ها در برابر کاربران نداریم. هم‌چنین مسئولیت ضرر و خسارتی که به واسطه استفاده از محصولات، خدمات و یا سایت‌های ثالت وارد می‌شود بر عهده این وب سایت نمی باشد.

 ۱۱  نظرات کاربران

۱-۱۱ اگر در هر زمانی با درخواست شما از طریق ایمیل، به صورت آنلاین و از هر راه متداول دیگری نظری را ارسال نمایید، این حق برای ما محفوظ است که بدون ویرایش و اعمال محدودیت آن را در هر رسانه‌ای استفاده کنیم و در برابر این نظرات ملزم به محفوظ نگه داشتن، جبران خسارت در صورت فاش شدن و پاسخ به همه آن‌ها نیستیم.

 ۲-۱۱ ما این اختیار را داریم که بنا به صلاحدید خود هر محتوایی را که غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید، مختل کننده حقوق دیگران و در تضاد با این شرایط و ضوابط باشد، ویرایش و یا حذف کنیم.

 ۳-۱۱ شما می‌پذیرید که نظرات شما غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید و در تضاد با حقوق دیگران و این شرایط و ضوابط نباشد. در واقع شما مسئولیت هر ایمیلی را که از طرف شما ارسال می‌شود، به عهده دارید.

۱۴- جبران خسارت

شما می‌پذیرید که در برابر این وب سایت، کارکنان، نمایندگی‌ها و تامین کنندگان ثالثش در موارد زیر جبران خسارت کنید:

– تمام اقدامات، ادعاها، خواسته ها، هزینه ها، تلفات و خساراتی که نشات گرفته یا ایجاد شده به وسیله یا در ارتباط با هر محتوایی است که از طریق وبسایت پست میکنید.

– هرگونه پیامد مستقیم یا غیرمستقیم از دسترسی، استفاده یا انجام معاملات در وبسایت

– نقض هر یک از موارد این شرایط و ضوابط

چنانچه در مورد هر یک از بندهای آن نیاز به مشورت داشتید از کارشناسان سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) مشاوره دریافت نمایید.

معرفی سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر)

سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) به منظور ارائه خدمات علمی وپژوهشی به اساتید محترم، پژوهشگران گرامی، دانشجویان عزیز،و همه‌ی آنهایی که در مسیر پژوهش های خود ، نیازمند دسترسی به آخرین مقالات، کتاب‌ها و منابع علمی که در سایت ها و ژورنال های خارجی منتشرشده وناچار هستند تا با پرداخت هزینه های گزاف و صرف وقت بسیار برای تهیه آنها اقدام نمایند این سایت با دسترسی به آخرین و به‌روزترین کتب مرجع ، منابع دانشگاهی، استانداردها و سایر منابع علمی و پژوهشی، سعی در این دارد تا درصدد رفع نیازهای محققان عزیز کشورمان برآید

  • سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) با کادر توانمند علمی که در حوزه محیط زیست فعالیت می نماید با دسترسی به پایگاه های استنادی خارجی که در این وب سایت وجود دارد بر اساس موضوع مورد درخواست کاربران این توانایی را دارد تا در اسرع زمان ممکن نسبت به تهیه مقالات لاتین/ کتب لاتین در خواستی عزیزان اقدام نماید شایان ذکر است اندک هزینه ای که دریافت می گردد صرفا جهت تهیه این نوع از فایل ها می باشد.
  • علاوه بر ارایه مقالات و داده های تخصصی در سایت همکاران سایت پاسخگوی درخواست کاربران هستند ، بر این اساس کلیه درخواست های واصله از طریق ایمیل حداکثر ظرف ۱ ساعت مورد بررسی و اقدام قرار گرفته و نتیجه که شامل مبلغ و خلاصه مطلب است به کاربر اعلام می نماید. کاربر در صورت تمایل و تایید مطلب می تواند با واریز کامل وجه ،مطلب مورد نظر خود را بطور کامل در یافت نماید.
  • همچنین کاربران متقاضی می توانند لینک چکیده مقاله یا فصل کتاب درخواستی یا DOI مربوطه از پایگاه ذیل به ایمیل سایت ارسال نمایند تا همکاران نسبت به تهیه و خرید اقدام نمایند ، پس از واریز مبلغ و ارسال کد رهگیری توسط کاربر، لینک دانلود آن مقاله یا کتاب در اختیار ایمیل کاربر قرار می گیرد.

برای ورود به وب‌سایت کلیک کنید

در پایان از شما  کاربر گرامی در خواست دارد به این موضوع توجه نمایید که محتوی محصول/فایلی که در اختیار دارید حاصل تلاش همکاران کارشناس سایت علمی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر) می باشد هزینه هایی که برای تهیه و تولید محتویات فایل/محصول صورت می گیرد برای رفع نیاز و درخواست دانشجویان، دانش پژوهان و محققان عزیز در حوزه محیط زیست است بر این اساس سعی گردید تا مقالات لاتین/کتاب لاتین در این سایت به بهترین نحو ممکن و با کمترین قیمت برای کاربران تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد بر این مبنا تقاضا می شود پس از دریافت از در اختیار گذاشتن محتوی فایل/ محصول برای استفاده سایر افراد و یا سایت ها خودداری نمایید.با سپاس مدیر سایت علمی تخصصی علوم محیط زیست (اینویروساینس دات آی آر).